بسوزه پدره عاشقی!!!


chiz sher

من سرم تو کار خودم بود
 




بعد یه روز یه نفرو دیدم







اون این شکلی بود







ما اوقات خوبی با هم داشتیم







من یه کادو مثل این بهش دادم







وقتی اون کادومو قبول کرد من اینجوری شدم







ما تقریبا همۀ شبها با هم گفتگو می کردیم


 





وقتی همکارام منو اونو توی اداره دیدن اینجوری نگاه می کردن







و منم اینجوری بهشون جواب می دادم






اما روز ولنتاین اون یه گل روز مثل این داد به یه نفر دیگه





منم یه گل خریده بودم اینجوری بدم بهش







بعدش اینجوری شدم


 




احساس من اینجوری بود






بعد اینجوری شدم






بله ... آخرش به این حال و روز اُفتادم






پدر عاشقی بسوزه



 

 


نظرات شما عزیزان:

ليلا
ساعت20:33---6 آبان 1390
از دستم ناراحت شدي كه ديگه جوابمو نميدي

مهسا
ساعت13:12---6 آبان 1390
غلط هاي املايي رو هم خودتون تصحيح كنيد

مهسا
ساعت13:11---6 آبان 1390
سلام ببخشيد من ميخواستم خودمو معرفي كنم ولي بهم اجازه همچين كاري رو ندادند بعدشم من واقعا نميدونم شما و خانم ليلا چجوري همديگه رو ميشناسيد اخه هر كدومتون يه حرفي ميزنيد. گيج شدم ولي من خودم دوست داشتم در وبلاگتون نظر بزارم چون خيلي تعريفتون رو شنيده بودم و در اين قسمت خانم ليلا هيچ نقشي ندارند در ضمن من دانشگاه رفسنجان درس ميخوندم درسم تموم شده يه وقت فكر نكنيد دروغ گفتم بهتون فعلا باي

ليلا
ساعت17:09---5 آبان 1390
تا خوش اخلاق نشي بهت زنگ نميزنم

ليلا
ساعت17:08---5 آبان 1390
ميخواي شماره ام رو پخش كني گفتم كه مال 4.5 ماه پيشه اگر يادت باشه موقعي كه با نيلوفر بودي من شماره بهش ندادم اون ازم پرسيد شماره اش درسته منم فقط گفتم اره امشب جايي هستم كه نميتونم زنگ بزنم بهت هر وفت تونستم زنگ ميزنم

ليلا
ساعت10:22---5 آبان 1390
تا حدودي ميشه بگي اره ولي اين قضيه مال 4.5 ماه پيشه مهسا هم تازه با هم دوست شديم شماره اي از تو نداره
پاسخ:uno midunam ke nadare.chera shomareye mano dady behesh???mage gharar nashod shomaramo be kasi nadi??haaaaaaaaaaaan???shab ye zang be man bezan karet daram.albate ba mobilet na ba tele khune


ليلا
ساعت15:47---4 آبان 1390
ببخشيد اخه من دوستم ارزو رو به اين اسم نميشناسم و چون لحظه اول گفتي ارزو نشناختم شرمنده كه همه دوستان يكجا ريختييم تو وبلاگت به وبلاگ منم سر بزن قبلا لينكم كردي
پاسخ:pas un webe male to haste??:d:-w bashe.hatman


ليلا
ساعت15:32---4 آبان 1390
اره مهسا دوست منه با هم يكجاييم اينو ميخواستي بگي كه خودم گفتم ارزو هم دوست منه مشكلي هست ؟ ولي ما ناز نازي رو نميشناسيم
پاسخ:mahsa ham duste toe????:o:o:o:o ke intor.shomare mano to behesh dadi dg???:-w


مهسا
ساعت20:24---3 آبان 1390
تو منو از كجا ميشناسي؟
پاسخ:az unja:d:pman taze midunam adrese daghigheto azun jaii ke connect mishi:d:phatta shomare tell ro ham midunam:d:p


ليلا
ساعت18:09---3 آبان 1390
به خاطر تو بيخيال ميشم
پاسخ::*afariiiiin:x...nemishnasi???:okhub fek kon...hatman mishnasi.chon hamunjaii ke to hasty unam hast:d


ليلا
ساعت15:09---3 آبان 1390
راستي كمتر هم دروغ بگو يبار ميگي وبلاگشه يعني وبلاگ اقاي mjيكبار ميگي وبلاگمه ادم دروغ گو دروغ هاي قبليش رو فراموش ميكنه در ضمن بايد به نويسنده وبلاگ بگم كه اگر ميشناختمش بهش حالي ميكردم بچه پرو كيه حيف كه نميشناسمش
پاسخ:be man ya be un???????:d;)baba bas konin dg.leyla to bykhial sho.rasty arezoo ro mishnasi to?ye nazare khosusi bezar vasam.shomarasho ham bede.karesh daram:-w


ليلا
ساعت15:03---3 آبان 1390
بچه پرو خودتي لياقتت همون تو هست شما از سرت زياده وبلاگ هم براي اقايmj هست بعدشم ميخوام ببينم مثلا ميخواي چكار كني در ضمن فكر ميكني چون 2 سال بزرگتري بعت ميگم چشم عمرا چون در صورتي كوچكتر به بزرگتر احترام ميذاره كه بزرگتر لياقتش رو داشته باشه الانم هر چي باشم بهترين هستم پس تو ديگه حرف نزن

naz nazi
ساعت8:56---3 آبان 1390
leila khanom kheili dor bardashtiya
avvalan to na shoma:-W
dovoman to shoma bayad alan beshini makhshato benevisi dokhtar
sevoman ba man kal nandaz ke bad mibini
darzemn in web male khode khodame harfiyeeeeeee
bache porro>


مهسا
ساعت22:35---2 آبان 1390
بابا چرا دعوا ميكنيد ليلا خانم درست ميگه كليه زندگي نامه منو همه فهميدن خودم ميخواستم بگم كه ليلا خانم گفتن
پاسخ:eshkal nadare azizam chon joz man kasy toro nemish nase:d:p


ليلا
ساعت21:29---2 آبان 1390
بعدش هم برا شما تعيين تكليف نكردم طرفم رو ميشناسم اين حرفو ميزنم اگر وبلاگ تو بود اونوقت تو حق داشتي اين حرفو بزني چون نويسنده وبلاگ ادم با جنبه و متشخصي هست اين نظر رو گذاشتم بعدشم خودم بر خودم واجب ميدونم به وبلاگ اقاي mjسر بزنم چون اروم ميشم
پاسخ:khob baba inja jaye dava nis...age mikhayd dava konid zang bezanin be ham dava konin:d=))=)):p


ليلا
ساعت21:25---2 آبان 1390
اولا كه دلم ميخواد دوما به شما ربطي نداره سوما نويسنده وبلاگ خودش زبون داره احتياجي نيست كه شما به من حرفي بزني چهارم نظر خودمو بيان كردم ميتونست اجراييش نكنه ببخشيدم كه با تندي جوابتو دادم

naz nazi
ساعت19:39---2 آبان 1390
sharmande MR MJ natonestam dg jolo khodamo begiram

leila khanom bebakhshid dg gable inke bahaton hamahang shim inja nazar minevisim

webe khodesh delesh mikhad intori bashe

4divari ekhtiyary

age narahati naya kesi majboret nakarde

darzemn dg nabinam bara ma taeen taklif koniyaaaaaaaaa

iiiiiiiiiiiish:-&:-&


ليلا
ساعت19:24---2 آبان 1390
اره عاليه مرسي كه به همه نظرات جواب ميدي عزيزم
پاسخ:khahesh:*


naz nazi
ساعت12:41---2 آبان 1390
sharmande MR MJ natonestam dg jolo khodamo begiramپاسخ:=))=))=))baba nazanesh hala:dyekam enteghad pazir bash:d:p

ليلا
ساعت20:38---1 آبان 1390
تا امروز اين وبلاگ بهم ارامش ميداد ولي الان شده مثل ميدان ولي عصر تهران معلوم نيست مطالبش چيه قسمت نظرات هم كه ديگه بدتر اگر ميخواين اين طور چيزايي بحث كنيد يا چت كنيد با هم يا بهم زنگ بزنيد هيچ كدوم از نظرات مربوط به مطلب وبلاگ نيست
پاسخ:khob bashee hala dg chat nemikonim:dkhube aziiiiiizam???>:d<:*:d


مهسا
ساعت14:54---1 آبان 1390
صفر تا خيلي زياده نه؟

مهسا
ساعت19:13---30 مهر 1390
دانشگاه ازاد.عمران ميخواي شماره شناسنامه و اسم پدر بزرگ و مادربزرگ دوست پسرامو همه رو بهت بگم پاسخ:ey vaiiiii daste amam dard nakone:ddus pesaram dary??????????????ey dokhtare bad:d:phala chand ta dary???

مهسا
ساعت19:11---30 مهر 1390
دانشگاه ازاد.عمران ميخواي شماره شناسنامه و اسم پدر بزرگ و مادربزرگ دوست پسرامو همه رو بهت بگم

مهسا
ساعت17:11---30 مهر 1390
رفسنجان حالا خيالت راحت شد
پاسخ:naaaaaaaaaaaaaaaa:dchi mikhuni???kodum danesh gah??


مهسا
ساعت13:35---30 مهر 1390
حالا خيالت راحت شد اقا در ضمن من يه معذرت خواهي كوچيك به شما و خانم ليلا بدهكارم ببخشيد زود قضاوت كردم
پاسخ:na hanuz ke khyalam rahat nashode.chon hanuz nagofty koja daneshjuiiii:dnaa eb nadare


مهسا
ساعت13:12---30 مهر 1390
ميشه شواهد رو بگي. اهل فارس هستم درست منطقه داراب ولي الان ساكن جاي ديگه ايم برا دانشگاه عزيز
پاسخ:ahaaaaaan khob zud tar begu:d;)


مهسا
ساعت19:19---29 مهر 1390
منظورت چيه؟
پاسخ:hichi manzury nadashtam...:dvali injur ke shavahed neshun mide ahle fars nisti:d:p


ليلا
ساعت19:07---29 مهر 1390
سلام به دوست عزيزم به اسم مهسا نه عزيز من ناراحت نشدم درسام اينقدر زياده كه وقته سر زدن به وبلاگ رو ديگه ندارم بعدشم من بحثي با نويسنده اين وبلاگ نداشتم كه شما نوشتي بحث بين شما و ليلا خانم .دوست دخترشم نيستم همين جوري برا يه خورده ارامش به وبلاگشون سر ميزنم انشالله موفق باشي عزيزم
پاسخ:mersiiii aziiiiiiizam webe khodete:x>:D<:d


مهسا
ساعت18:54---29 مهر 1390
خوب اين كه معلوم شد خانم ليلا دوست دخترتون نيست انشالله كه ناراحت نشه من اهل فارس هستم شما هم كه فكر كنم اهل كرمان تو قسمت نظرات ديدم راستي اون وبلاگي هم كه لينك كرديد وبلاگ من نيست مال يكي از دوستامه من از وبلاگ خوشم نمياد و ندارم
پاسخ:khube;)vali motmaeni ahle fars hasty?????????:d:p


مهسا
ساعت18:25---29 مهر 1390
راستي خودم به بحث شما و خانم ليلا خنديدم حالا يكي به بحث منو شما بايد بخنده از اون روزي كه من راجع به خانم ليلا گفتم ديگه نميان وبلاگتون ناراحت نشن يه وقت ؟
پاسخ:na ishalla ke nemishe.akhe dalili nadare ke narahat she...rasty u bache kojaiii??:d


مهسا
ساعت18:22---29 مهر 1390
نه نميشناسم ولي شما كه ميشناسيشون همين جوري پرسيدم ولي من فقط از يكي از اين بازديد كننده ها خوشم اومد خيلي دوست دارم باهاش دوست بشم و اخلاقم مثل اون باشه ولي حيف كه نميشه ميخواستم ببينم شما هم اخلاقت مثل منه يا متفاوته كه در كل بحث رو عوض كرديد بعدشم حالا اگر اسمتون رو تو وبلاگت گفتن قرار نيست كسي سريع عاشقتون بشه يا.........پاسخ::)):))daghiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiighan:-":d

مهسا
ساعت16:33---29 مهر 1390
ببخشيد اخه عادت ندارم كسي رو به اسم كوچك صدا كنم كدوم يكي از اين دخترايي كه برات نظر گذاشتند عزيزترند راستشو بگيا
پاسخ:akhe nemikham kasi esmamo bege tu webam.mersiii.mage shoma in 2khtara ro mishnasi ke miporsy??


مهسا
ساعت18:25---28 مهر 1390
مرسي اقا MJ فاميلتون رو تو قسمت نظرات ديدما يه سوال بپرسم جوابمو ميديد ؟
پاسخ:esmamo nagu aziz.mersiiii.hamun MJ begi kafye:* bepors aziizam.in harfa chye??


مهسا
ساعت16:32---28 مهر 1390
راستي من با اسم غريبه شهر خواستم تبادل لينك كنم ولي جوابي دريافت نكردم چرا؟
پاسخ:linket kardam azizam:*


مهسا
ساعت12:59---28 مهر 1390
واقعا كاشكي ما يه دوست پسري مثل تو داشتيم هروز به جاي بحث كردن سر چادر و مانتو و حجاب و......... اينا ناز و قربونمون ميرفتن نه دعوامونم بكنن ولي بهت ميخوره كلي دوست دختر با حال داشته باشي اخه خودتم خيلي با حالي
پاسخ::D;)


مهسا
ساعت10:04---28 مهر 1390
اخه وقتي من اومدم به قسمت نظرات وبلاگتون ديدم به چند تا دختر نوشتي عزيز و قربونت برم گفتم يعني اينقدر دوست دختر داره و هيچ كدوم از اين دوست دختراش ناراحت نميشن ولي الان معلوم شد كه هيچ كدومشون دوست دخترت نيستن خوشبحال دوست دخترت چون به غريبه ها وقتي ميگي عزيز ديگه دوست دخترت رو چي خطاب ميكني خدا ميدونه؟
پاسخ:dus 2khtar???:)):))dus 2khtaram koja bud=))=)):dharki ba man dus bashe khosh be halesh mishe:-":d


مهسا
ساعت17:39---27 مهر 1390
salam chera dar pasokh be dokhtara migi aziz va..........albate baaziashun
پاسخ:pas chi begam??:dbe 2khtara migam aziz be pesara migam jigar:d:palbate unaii ke dustamano mishnasameshun va midunam zarfyatesho darano bi janbe nistam na hame;):D


............
ساعت19:05---26 مهر 1390
خيلي جيگر بود به منم سري بزن

مهسا
ساعت18:11---26 مهر 1390
سلام به بهترين نويسنده وبلاگ ها واقعا وبلاگت حرف نداره

fateme
ساعت15:12---26 مهر 1390
kheili gashang bud

cheshmak
ساعت14:12---26 مهر 1390
khoob bood faghad ghadimi bood

.
ساعت12:36---26 مهر 1390

khiyliiiii ba hal biiiiiiiiiiid


ye bande khoda
ساعت12:20---26 مهر 1390
gashang bod azizammmmmmmmm
mesle hamishe

dastet dard nakone
kolli khandidam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:,ساعت 12:14 توسط MJ| |


Power By: LoxBlog.Com